Skip to main content
26. juni 2023

Bolighuset Werenberg søger web-assistent

Bolighuset Werenberg søger en frisk web-assistent, som kan hjælpe dem med deres webshop. Er det dig? 

Annoncørbetalt Indhold

Hos Bolighuset Werenberg er de lige nu på udkig efter en ny medarbejder til deres team.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejdelse af tekster til webshop
  • Oprettelse af produkter på webshoppen
  • Diverse opgaver

Jobbet er en fuldtidsstilling, og arbejdstiderne kan tilpasses, men som udgangspunkt er det mandag kl. 8-13 og tirsdag – fredag kl. 8-16.30. Jobbet er i Brenderup på Fyn.

Om dig

De forestiller sig, at du skal til at holde sabbatår og godt kunne tænke dig at være en del af en fed arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø.

Derudover ser de gerne, at du er hurtig på tasterne, har IT-snilde og er god til at kommunikere på skrift. Og at du er glad, energisk og udadvendt, arbejder godt sammen med andre, har god disciplin og struktur.

Lyder dette som noget for dig?

Så send din ansøgning og dit CV samt relevante bilag til Christoffer Werenberg på cw@werenberg.dk

Ansøg gerne hurtigst muligt, da de afholder samtaler løbende.

23. juni 2023

Kvickly Middelfart søger servicemedarbejder

Kvickly Middelfart søger servicemedarbejdere mellem 16 og 17 år, som bl.a. skal arbejde med kundeservice, kassebetjening, opfyldning og andet

Kvickly Middelfart

ANNONCØRBETALT INDHOLD

MEDARBEJDERE SØGES TIL KVICKLY MIDDELFART

Vi søger friske unge mennesker under 18 år til vores butik i følgende afdelinger:

KASSE-BAGER-KIOSK
DELIKATESSEN

Vi kan tilbyde et super spændende fritidsjob med opgaver som:

Kundeservice, kasse betjening, opfyldning og meget andet.
Ydermere en masse nye gode kollegaer!

Vagter: 1-2 om ugen samt hver 2 eller 3 weekend.

Krav:

  • SKAL have afsluttet 9 klasse
  • Alder mellem 16-17 år
  • Glad og smilende
  • Trives i et tempofyldt miljø
  • Ansvarsbevidst
  • Kan arbejde selvstændig og i teams

Er det dig vi står og mangler, så tøv ikke med at sende din ansøgning

Skriv lidt om dig selv, hvorfor vi skal vælge netop dig samt kontaktoplysninger.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Kvickly Middelfart

06561@coop.dk

Send ansøgning til 06561@coop.dk eller aflever den i butikken.

 

Østergade 18
5500 Middelfart

 

FIND KVICKLY MIDDELFART PÅ FACEBOOK

 

22. juni 2023

Middelfart Sparekasse søger foreningsrådgiver

Middelfart Sparekasse søger en foreningsrådgiver, som bl.a. kan håndterer foreningskunder og have løbende kontakt med nuværende kunder.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Middelfart Sparekasse blev stiftet som en forening af en forening i 1853. Historien forpligter, så den dag i dag har vi et blødt og varmt hjerte for alle de foreninger, som bidrager til livet og livskvaliteten i de områder, hvor vi har afdelinger.

Vores mål er at gøre det let for foreninger at have en bankforbindelse, så de frivillige kan bruge kræfterne på andet end bankforretninger. Og nu har vi brug for flere kræfter til afdelingen for at kunne leve op til det over for vores ca. 2.000 foreningskunder.

Vi søger derfor en foreningsrådgiver, som sammen med fire kolleger håndterer vores foreningskunder, har den løbende kontakt med nuværende kunder og står for onboardingen af nye foreningskunder.

Jobbet er på fuld tid. Vi forestiller os, at du får din daglige gang i vores hovedsæde i Middelfart, men passer det dig bedre, er det muligt at arbejde fra Esbjerg, Odense eller Aarhus, hvor vi også har kolleger, der arbejder med foreningskunder.

Om dig

Du har kendskab til den finansielle sektor, og du arbejder formentlig som rådgiver eller kundemedarbejder i dag. Kender du SDC’s systemer, er det en fordel, men ikke et krav, ligesom erfaring med oprettelse af dokumenter, netbank og konti er en fordel.

Du er serviceminded og god til at kommunikere både på skrift og i tale, og du sætter pris på en hverdag med en stor kontaktflade både internt i Sparekassen og eksternt med kunderne.

Og så kan du navigere i en hverdag, hvor uventede opgaver kan komme til, og du formår at prioritere din tid, så opgaverne bliver løst i den rigtige rækkefølge.

Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder

Vi ved, at vejen til tilfredse kunder går gennem tilfredse medarbejdere. Du kommer derfor til en arbejdsplads med fokus på både personlig og faglig udvikling. Du bliver en del af en sparekasse med næsten 100.000 kunder og 380 kolleger.

Vi arbejder ud fra levereglen “til fælles bedste”, og det gør sig ikke mindst gældende i vores arbejde med foreningskunderne, hvor formålet går foran profit. Hvis du har lyst til et arbejde med mening – på den mest attraktive arbejdsplads i finanssektoren* – så send din ansøgning her. Ansøgningsfristen er den 19. juli, men søg gerne stillingen i dag, for vi indkalder til samtaler løbende.

*Ifølge undersøgelsen “Medarbejderimage 2022” foretaget af Finanswatch og Wilke og baseret på besvarelser fra over 2.000 medarbejdere i finanssektoren.

Afdelingsdirektør, Lene Harders Pedersen
Tlf.: 27 90 06 12

HR-direktør, Helle Lund Gregersen
Tlf.: 27 90 05 47

Søg stillingen her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

16. juni 2023

Middelfart Sparekasse søger erhvervsmedarbejder

Hvis du vil være med til at sikre tilfredse erhvervskunder i Middelfart Sparekasse, så har de jobbet klar til dig.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Tilgængelighed, hurtig respons og materiale af høj kvalitet. Det er nogle af elementerne, der sikrer en høj kundetilfredshed blandt vores erhvervskunder. Hvis du vil være med til at sikre tilfredse erhvervskunder i Middelfart Sparekasse, så har vi jobbet klar til dig.

Jobbet er i vores hovedsæde i Middelfart, hvor du får din daglige gang blandt mere end 100 kolleger. Dine nærmeste kolleger bliver erhvervsrådgiverne og -medarbejderne i den lokale erhvervsafdeling i Middelfart.

Derudover får du et tæt samarbejde med de øvrige erhvervsmedarbejdere i Sparekassen, da de i fællesskab klarer den samlede mængde af produktionsopgaver. Vi har nemlig valgt at samle kollegerne i en “decentral centralisering”, hvor vi på den ene side bevarer tilknytningen til de kundeekspederende afdelinger og på den anden side sikrer høj faglighed gennem det faglige fællesskab på tværs af vores afdelinger.

Som vores nye erhvervsmedarbejder skal du:
  • være struktureret. Du kan have mange arbejdsopgaver i gang på samme tid, og du formår at bevare overblikket og prioritere din indsats.
  • være god til at kommunikere. Du får en stor intern kontaktflade, og du skal også forvente, at kunderne og deres samarbejdspartnere ringer til dig for at få hjælp.
  • have et godt kendskab til arbejdet med erhvervskunder.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
  • oprettelse af erhvervskunder, herunder låne- og sikkerhedsdokumenter
  • tinglysning for erhverv – virksomhedspant samt øvrige erhvervssikkerheder
  • arbejdsgarantier og øvrige erhvervsgarantier
  • DLR Kredit og Totalkredit Erhverv
  • oprettelse af diverse erhvervsprodukter såsom udenlandske overførsler, erhvervsnetbank og support af disse og andre produkter
  • diverse ad hoc-opgaver for kunder og rådgivere.
Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder

Vi ved, at tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder. Derfor kommer du til en sparekasse med fokus på både faglig og personlig udvikling – og en høj grad af frihed. Vi har tillid til dig, og med tillid følger frihed til at løse dine opgaver, som det passer dig bedst – under hensyntagen til kollegerne og kunderne.

Afdelingsdirektør i MS Fællesservice, Erhverv, Lene Harders Pedersen
Tlf.: 27 90 06 12

HR-konsulent, Michael Hedemann
Tlf.: 61 94 06 90

Søg stillingen her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

7. juni 2023

AUTOFYN søger lager/reservedelsansvarlig

ANNONCØRBETALT INDHOLD Vi har rygende travlt på vores eftermarkedet og søger derfor endnu en erfaren medarbejder Er du reservedels mand/kvinde med gåpåmod, godt humør og har en bred erfaring inden for autobranchen? Kan du sikre dig, at opgaverne løses med præcision og til tiden, samtidig med at du sikrer fremdrift i dine opgaver, er proaktiv […]

AUTOFYN søger lager/reservedelsansvarlig

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Vi har rygende travlt på vores eftermarkedet og søger derfor endnu en erfaren medarbejder

Er du reservedels mand/kvinde med gåpåmod, godt humør og har en bred erfaring inden for autobranchen? Kan du sikre dig, at opgaverne løses med præcision og til tiden, samtidig med at du sikrer fremdrift i dine opgaver, er proaktiv og trives med at finde og træffe selvstændige beslutninger. Så har vi jobbet til dig hos AUTOFYN – Aut. forhandler og mærke værksted af Ny vogns mærkerne Peugeot, Citroen, Jeep, Fiat og Fiat Professionel.

Som Lager/reservedels ansvarlig hos AUTOFYN bliver du en del af et stærkt team, der sætter det at give kunderne en god og tryg oplevelse øverst på listen.
LIDT OM DIT NYE JOB:

Der er tale om en stilling hvor du vil få det overordnede ansvar for vores reservedelslager. Du vil skulle varetage de daglige funktioner omkring kunderne og Lageret generelt. Du vil også være ansvarlig for processerne i forbindelse med salg og styring af vores reservedelsområder i udstillingerne. Du vil skulle stå for eftermarkedets servicefunktioner både internt og eksternt. Vi arbejder i et integreret miljø sammen med vores dygtige værkførerteam og kan derfor bevare det gode overblik og løse udfordringerne sammen.

LIDT OM OS

Vi prioriterer en god arbejdsdag for vores medarbejdere og sætter en ære i at opretholde og definere gode meningsfulde rutiner så vi kan levere den bedst mulige service til vores kunder. Dine nye kollegaer er team playere og investerer gerne deres ressourcer i dig, så du hurtigt vil føle dig godt klædt på til de nye udfordringer så du bliver hjemmevant hos os og lærer vores daglige rutiner.

VI FORVENTER, AT DU
  • Har minimum en 4 årig relevant baggrund inden for lager i autobranchen
  • Er struktureret, fleksibel, imødekommende og et udpræget ordensmenneske.
  • Rummer potentiale og er udviklingsorienteret, som er indstillet på at udvikle og uddanne dig løbende.
  • Kan bidrage til et godt arbejdsklima.
  • Er i besiddelse af B-kørekort
HVAD TILBYDER VI?

En udfordrende stilling i et moderne bil hus med mulighed for personlig udvikling og frihed under ansvar. At blive en del af en virksomhed, hvor du selv kan være med til at forme hverdagen. En virksomhed i sund vækst tæt på motorvejen med gode produkter og et solidt kundegrundlag Vi tilbyder sundhedssikring, pension og løn efter kvalifikationer der vil være masser af afvekslende opgaver, som kræver høj arbejdsmoral og evnen til at arbejde og tænke hurtigt og selvstændigt.

Vi glæder os til at byde vores nye Lager/reservedels ansvarlige velkommen på Mandal alle 13 i Middelfart

ANSØGNINGS PROCES:

Fortæl os om dig selv i en kort ansøgning og send den til os sammen med billede og CV – Vi screener indkommende ansøgninger og kalder løbende ind til samtale.

Er du den rigtige person, tilbyder vi et spændende og udfordrende job med en ledende rolle på eftermarkedet hos AUTOFYN. – Vi glæder os til at høre fra dig :o)

INFO@AUTOFYN.DK 

Send ansøgning og CV til INFO@AUTOFYN.DK og angiv “Lager” i emnefeltet

Mandal Allé 13
5500 Middelfart

FIND AUTOFYN PÅ FACEBOOK