Skip to main content
30. november 2023

Nordfyns Bank søger en kunderådgiver

Brænder du for at rådgive private kunder, og ligger du inde med gode menneskelige kompetencer? Så har Nordfyns Bank jobbet til dig. Læs deres stillingsopslag her.

Nordfyns Bank søger en sekretariatschef i Odense
Hvad kan du forvente?

Du kan forvente en dynamisk arbejdsplads med gode kolleger, der sætter en ære i at rådgive kunderne. Omgangstonen er uformel, og der er en rigtig god energi på hele holdet, som elsker at spille hinanden gode. Vi bor i en moderniseret ejendom på en god placering i Middelfart by, hvor der er super gode rammer og faciliteter. Huset rummer fem kolleger på privatområdet og fem kolleger i erhvervscenter Middelfart.

Du vil efter dine erfaringer og kompetencer få en portefølje fra start og samtidig have plads til at tage imod de mange nye kunder, der kigger vores vej. Du får dermed i høj grad mulighed for at sætte dit præg på jobbet og selv være med til at bygge en fuld portefølje op

Bankens hovedkontor ligger på Dannebrogsgade i Odense, og her finder du blandt andet bankens centrale produktionsenhed, som hjælper filialerne med produktion af finansielle dokumenter, tinglysning m.v. På hovedkontoret finder du også bankens specialister på inden for bolig- og formueområdet, og de deltager i kundemøder i filialerne, hvis der er behov for det.

Hvad forventer vi af dig?

Vi lægger stor vægt på din personlighed, hvor begreber som åbenhed, humor, løsningsorienteret, og i særdeleshed dine evner til at være en god holdspiller er afgørende.

Du har desuden en stærk og positiv profil med gode menneskelige kompetencer og egenskaber.

Din vej til jobbet kan udspringe fra forskellige retninger. Du er uddannet rådgiver og har kendskab til almindelige discipliner inden for rådgivning og kreditvurdering af privatkunder. Men måske har du også godt kendskab til og interesse for pension, lokalt erhverv eller noget helt tredje? Din portefølje vil blive tilpasset dine kompetencer og interesse.

Lidt om os

Nordfyns Bank er en dynamisk og innovativ bank, og vi har alle de produkter og services, som vores kunder forventer af os. Vi trives som et rigtig godt alternativ til storbankerne. Vi lægger vægt på engagement, nærvær og kompetence i den måde, vi agerer på. Vi er bevidste om vores begrænsninger men i langt højere grad om vores muligheder. Som ansat i Nordfyns Bank har du en meget stor grad af frihed i dit arbejde, og du vil opleve hurtige beslutninger, der træffes lokalt. Vi arbejder ud fra et værdisæt med gensidig respekt som omdrejningspunkt.

Hvis du har uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte filialdirektør Henrik H. Sørensen  på tlf: 59 48 95 88 eller mobil: 20 53 70 56.

Du kan søge jobbet online her. Ansøgninger behandles løbende.

10. oktober 2023

Middelfart Sparekasse søger erhvervsrådgiver

Hos Middelfart Sparekasse er de på udkig efter en ny erhvervsrådgiver, der skal være med til at understøtte det lokale erhvervsliv. Er det dig? Så læs stillingsopslaget herunder.

Tilgængelighed, hurtige svar og en rådgiver, der kender kunden og virksomheden. Det er nogle af de ord, som vi ønsker, at erhvervskunderne i Middelfart Sparekasse sætter på os, når de taler om deres samarbejde med Sparekassen og den personlige rådgiver.

Hvis du kan leve op til det, så har vi et ledigt skrivebord til dig i vores afdeling i Middelfart.

Lidt friskt sagt har vi haft en erhvervsafdeling i Middelfart siden 1853, for vi har lånt penge ud til det lokale erhvervsliv lige siden første åbningsdag. Vi har derfor en stærk og sund forretning i Middelfart, men vi tror på, at der er endnu flere virksomheder i Middelfart og omegn, som kan bruge os som sparringspartner.

Det eneste vi mangler, er dig. Erhvervsrådgiveren med et stærkt netværk, solid faglighed og lyst til at arbejde på den mest attraktive arbejdsplads i finanssektoren*.

Som vores nye erhvervsrådgiver i Middelfart skal du:
  • overtage en portefølje af bestående kunder
  • arbejde opsøgende over for potentielle erhvervskunder
  • være holdspiller i et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone.

Vi tør godt sige, at Middelfart Sparekasse er en særdeles god arbejdsplads. Ud over et stærkt fællesskab både i afdelingen og på tværs af hele Sparekassen, så viser vi dig stor tillid som medarbejder. Du får ingen personlige salgsmål og ingen krav om et vist antal kundemøder pr. uge. Vi forventer, at du formår at udnytte de frie rammer til at levere professionel og kvalificeret rådgivning, der munder ud i forretninger, der er til glæde for både kunderne og Sparekassen.

Hvis du har lyst til et spændende job i en sparekasse i udvikling, så send os din ansøgning. Ansøgningsfristen er 15. oktober 2023. Vi anbefaler, at du søger jobbet hurtigst muligt, for vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingsdirektør i Middelfart erhverv, Mark Friis Jensen på tlf. 48 80 78 34 eller HR-direktør Helle Lund Gregersen på tlf. 27 90 05 47.

*Ifølge undersøgelsen “Medarbejderimage 2022” foretaget af Finanswatch og Wilke og baseret på besvarelser fra over 2.000 medarbejdere i finanssektoren.

22. juni 2023

Middelfart Sparekasse søger foreningsrådgiver

Middelfart Sparekasse søger en foreningsrådgiver, som bl.a. kan håndterer foreningskunder og have løbende kontakt med nuværende kunder.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Middelfart Sparekasse blev stiftet som en forening af en forening i 1853. Historien forpligter, så den dag i dag har vi et blødt og varmt hjerte for alle de foreninger, som bidrager til livet og livskvaliteten i de områder, hvor vi har afdelinger.

Vores mål er at gøre det let for foreninger at have en bankforbindelse, så de frivillige kan bruge kræfterne på andet end bankforretninger. Og nu har vi brug for flere kræfter til afdelingen for at kunne leve op til det over for vores ca. 2.000 foreningskunder.

Vi søger derfor en foreningsrådgiver, som sammen med fire kolleger håndterer vores foreningskunder, har den løbende kontakt med nuværende kunder og står for onboardingen af nye foreningskunder.

Jobbet er på fuld tid. Vi forestiller os, at du får din daglige gang i vores hovedsæde i Middelfart, men passer det dig bedre, er det muligt at arbejde fra Esbjerg, Odense eller Aarhus, hvor vi også har kolleger, der arbejder med foreningskunder.

Om dig

Du har kendskab til den finansielle sektor, og du arbejder formentlig som rådgiver eller kundemedarbejder i dag. Kender du SDC’s systemer, er det en fordel, men ikke et krav, ligesom erfaring med oprettelse af dokumenter, netbank og konti er en fordel.

Du er serviceminded og god til at kommunikere både på skrift og i tale, og du sætter pris på en hverdag med en stor kontaktflade både internt i Sparekassen og eksternt med kunderne.

Og så kan du navigere i en hverdag, hvor uventede opgaver kan komme til, og du formår at prioritere din tid, så opgaverne bliver løst i den rigtige rækkefølge.

Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder

Vi ved, at vejen til tilfredse kunder går gennem tilfredse medarbejdere. Du kommer derfor til en arbejdsplads med fokus på både personlig og faglig udvikling. Du bliver en del af en sparekasse med næsten 100.000 kunder og 380 kolleger.

Vi arbejder ud fra levereglen “til fælles bedste”, og det gør sig ikke mindst gældende i vores arbejde med foreningskunderne, hvor formålet går foran profit. Hvis du har lyst til et arbejde med mening – på den mest attraktive arbejdsplads i finanssektoren* – så send din ansøgning her. Ansøgningsfristen er den 19. juli, men søg gerne stillingen i dag, for vi indkalder til samtaler løbende.

*Ifølge undersøgelsen “Medarbejderimage 2022” foretaget af Finanswatch og Wilke og baseret på besvarelser fra over 2.000 medarbejdere i finanssektoren.

Afdelingsdirektør, Lene Harders Pedersen
Tlf.: 27 90 06 12

HR-direktør, Helle Lund Gregersen
Tlf.: 27 90 05 47

Søg stillingen her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

16. juni 2023

Middelfart Sparekasse søger erhvervsmedarbejder

Hvis du vil være med til at sikre tilfredse erhvervskunder i Middelfart Sparekasse, så har de jobbet klar til dig.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Tilgængelighed, hurtig respons og materiale af høj kvalitet. Det er nogle af elementerne, der sikrer en høj kundetilfredshed blandt vores erhvervskunder. Hvis du vil være med til at sikre tilfredse erhvervskunder i Middelfart Sparekasse, så har vi jobbet klar til dig.

Jobbet er i vores hovedsæde i Middelfart, hvor du får din daglige gang blandt mere end 100 kolleger. Dine nærmeste kolleger bliver erhvervsrådgiverne og -medarbejderne i den lokale erhvervsafdeling i Middelfart.

Derudover får du et tæt samarbejde med de øvrige erhvervsmedarbejdere i Sparekassen, da de i fællesskab klarer den samlede mængde af produktionsopgaver. Vi har nemlig valgt at samle kollegerne i en “decentral centralisering”, hvor vi på den ene side bevarer tilknytningen til de kundeekspederende afdelinger og på den anden side sikrer høj faglighed gennem det faglige fællesskab på tværs af vores afdelinger.

Som vores nye erhvervsmedarbejder skal du:
  • være struktureret. Du kan have mange arbejdsopgaver i gang på samme tid, og du formår at bevare overblikket og prioritere din indsats.
  • være god til at kommunikere. Du får en stor intern kontaktflade, og du skal også forvente, at kunderne og deres samarbejdspartnere ringer til dig for at få hjælp.
  • have et godt kendskab til arbejdet med erhvervskunder.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
  • oprettelse af erhvervskunder, herunder låne- og sikkerhedsdokumenter
  • tinglysning for erhverv – virksomhedspant samt øvrige erhvervssikkerheder
  • arbejdsgarantier og øvrige erhvervsgarantier
  • DLR Kredit og Totalkredit Erhverv
  • oprettelse af diverse erhvervsprodukter såsom udenlandske overførsler, erhvervsnetbank og support af disse og andre produkter
  • diverse ad hoc-opgaver for kunder og rådgivere.
Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder

Vi ved, at tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder. Derfor kommer du til en sparekasse med fokus på både faglig og personlig udvikling – og en høj grad af frihed. Vi har tillid til dig, og med tillid følger frihed til at løse dine opgaver, som det passer dig bedst – under hensyntagen til kollegerne og kunderne.

Afdelingsdirektør i MS Fællesservice, Erhverv, Lene Harders Pedersen
Tlf.: 27 90 06 12

HR-konsulent, Michael Hedemann
Tlf.: 61 94 06 90

Søg stillingen her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

12. maj 2023

Middelfart Sparekasse søger ODD-medarbejdere

Læste du overskriften og tænkte “hvad pokker er en ODD-medarbejder”, så læs endelig videre. For du kan sagtens være lige den, Middelfart Sparekasse søger.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Læste du overskriften og tænkte “hvad pokker er en ODD-medarbejder”, så læs endelig videre. For du kan sagtens være lige den, vi søger, selv om ODD ikke ringer nogen klokker hos dig.

ODD står for Ongoing Due Dilligence, og det er af de mange begreber, som fylder i maskinrummet i et pengeinstitut, uden at kunderne kender ret meget til det. ODD er en central del af vores arbejde med at overholde hvidvasklovgivningen, for det handler om kontinuerligt at sikre, at vi har de rette og nødvendige oplysninger om vores kunder – lige fra legitimation til viden om, hvad de forventer at bruge deres konti i Middelfart Sparekasse til.

Med snart 100.000 kunder er det en stor opgave, og vi er derfor i gang med at opbygge et ODD-team, som får til opgave at hjælpe vores rådgivere med at indhente de nødvendige oplysninger fra vores kunder.

Kendskab til finanssektoren eller hvidvasklovgivningen er ikke en forudsætning – det skal vi nok hjælpe dig med. Det vigtigste er, at du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, da jobbet indebærer meget kontakt til vores kunder.

Du kan have et sabbatår eller holde pause fra studierne. Du kan også arbejde i finanssektoren i dag og have lyst til et nyt job, hvor der veksles mellem kundekontakt og opdatering af oplysninger i vores systemer.

Uanset hvad din baggrund er, så er det vigtigt, at du er moden og robust. Du skal med ro og myndighed kunne håndtere både mundtlige og skriftlige dialoger, hvor personen i den anden ende kan opleve det som et irritationsmoment, at du beder om en række oplysninger.

Jobbet i hovedtræk:

  • Fuld tid med tiltrædelse 1. september 2023
  • Du bliver en del af AML-afdelingen i hovedsædet i Middelfart
  • Mulighed for hjemmearbejde – i en del af arbejdstiden – efter oplæring
  • Et fokuseret job, hvor opgaven er at udføre ODD på vores kunder. Du skal altså kunne trives med rutineopgaver
  • Du bliver en del af et mindre team i AML-afdelingen, som har fokus på denne opgave. Der er derfor mulighed for faglig sparring med kolleger med samme opgaver.

Du bliver også en del af en af landets bedste arbejdspladser – faktisk den mest attraktive arbejdsplads i finanssektoren, når man spørger medarbejderne i sektoren. Det er en position, vi vil bevare, så vi har løbende fokus på både personlig og faglig udvikling.

Hvis du har lyst til at blive en del af Middelfart Sparekasse, så kan du søge stillingen her. Ansøgningsfristen er 20. juni 2023, men søg gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder kandidater til samtale.

Michael L. Hedemann
E-mail: mhe@midspar.dk 
Tlf.: 27 90 05 36

Marianne Hedelund
Tlf.: 61 94 06 58

Søg stillingen ved at sende dit CV og din ansøgning her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK