Skip to main content
22. juni 2023

Middelfart Sparekasse søger foreningsrådgiver

Middelfart Sparekasse søger en foreningsrådgiver, som bl.a. kan håndterer foreningskunder og have løbende kontakt med nuværende kunder.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Middelfart Sparekasse blev stiftet som en forening af en forening i 1853. Historien forpligter, så den dag i dag har vi et blødt og varmt hjerte for alle de foreninger, som bidrager til livet og livskvaliteten i de områder, hvor vi har afdelinger.

Vores mål er at gøre det let for foreninger at have en bankforbindelse, så de frivillige kan bruge kræfterne på andet end bankforretninger. Og nu har vi brug for flere kræfter til afdelingen for at kunne leve op til det over for vores ca. 2.000 foreningskunder.

Vi søger derfor en foreningsrådgiver, som sammen med fire kolleger håndterer vores foreningskunder, har den løbende kontakt med nuværende kunder og står for onboardingen af nye foreningskunder.

Jobbet er på fuld tid. Vi forestiller os, at du får din daglige gang i vores hovedsæde i Middelfart, men passer det dig bedre, er det muligt at arbejde fra Esbjerg, Odense eller Aarhus, hvor vi også har kolleger, der arbejder med foreningskunder.

Om dig

Du har kendskab til den finansielle sektor, og du arbejder formentlig som rådgiver eller kundemedarbejder i dag. Kender du SDC’s systemer, er det en fordel, men ikke et krav, ligesom erfaring med oprettelse af dokumenter, netbank og konti er en fordel.

Du er serviceminded og god til at kommunikere både på skrift og i tale, og du sætter pris på en hverdag med en stor kontaktflade både internt i Sparekassen og eksternt med kunderne.

Og så kan du navigere i en hverdag, hvor uventede opgaver kan komme til, og du formår at prioritere din tid, så opgaverne bliver løst i den rigtige rækkefølge.

Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder

Vi ved, at vejen til tilfredse kunder går gennem tilfredse medarbejdere. Du kommer derfor til en arbejdsplads med fokus på både personlig og faglig udvikling. Du bliver en del af en sparekasse med næsten 100.000 kunder og 380 kolleger.

Vi arbejder ud fra levereglen “til fælles bedste”, og det gør sig ikke mindst gældende i vores arbejde med foreningskunderne, hvor formålet går foran profit. Hvis du har lyst til et arbejde med mening – på den mest attraktive arbejdsplads i finanssektoren* – så send din ansøgning her. Ansøgningsfristen er den 19. juli, men søg gerne stillingen i dag, for vi indkalder til samtaler løbende.

*Ifølge undersøgelsen “Medarbejderimage 2022” foretaget af Finanswatch og Wilke og baseret på besvarelser fra over 2.000 medarbejdere i finanssektoren.

Afdelingsdirektør, Lene Harders Pedersen
Tlf.: 27 90 06 12

HR-direktør, Helle Lund Gregersen
Tlf.: 27 90 05 47

Søg stillingen her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

16. juni 2023

Middelfart Sparekasse søger erhvervsmedarbejder

Hvis du vil være med til at sikre tilfredse erhvervskunder i Middelfart Sparekasse, så har de jobbet klar til dig.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Tilgængelighed, hurtig respons og materiale af høj kvalitet. Det er nogle af elementerne, der sikrer en høj kundetilfredshed blandt vores erhvervskunder. Hvis du vil være med til at sikre tilfredse erhvervskunder i Middelfart Sparekasse, så har vi jobbet klar til dig.

Jobbet er i vores hovedsæde i Middelfart, hvor du får din daglige gang blandt mere end 100 kolleger. Dine nærmeste kolleger bliver erhvervsrådgiverne og -medarbejderne i den lokale erhvervsafdeling i Middelfart.

Derudover får du et tæt samarbejde med de øvrige erhvervsmedarbejdere i Sparekassen, da de i fællesskab klarer den samlede mængde af produktionsopgaver. Vi har nemlig valgt at samle kollegerne i en “decentral centralisering”, hvor vi på den ene side bevarer tilknytningen til de kundeekspederende afdelinger og på den anden side sikrer høj faglighed gennem det faglige fællesskab på tværs af vores afdelinger.

Som vores nye erhvervsmedarbejder skal du:
  • være struktureret. Du kan have mange arbejdsopgaver i gang på samme tid, og du formår at bevare overblikket og prioritere din indsats.
  • være god til at kommunikere. Du får en stor intern kontaktflade, og du skal også forvente, at kunderne og deres samarbejdspartnere ringer til dig for at få hjælp.
  • have et godt kendskab til arbejdet med erhvervskunder.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
  • oprettelse af erhvervskunder, herunder låne- og sikkerhedsdokumenter
  • tinglysning for erhverv – virksomhedspant samt øvrige erhvervssikkerheder
  • arbejdsgarantier og øvrige erhvervsgarantier
  • DLR Kredit og Totalkredit Erhverv
  • oprettelse af diverse erhvervsprodukter såsom udenlandske overførsler, erhvervsnetbank og support af disse og andre produkter
  • diverse ad hoc-opgaver for kunder og rådgivere.
Tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder

Vi ved, at tilfredse medarbejdere er forudsætningen for tilfredse kunder. Derfor kommer du til en sparekasse med fokus på både faglig og personlig udvikling – og en høj grad af frihed. Vi har tillid til dig, og med tillid følger frihed til at løse dine opgaver, som det passer dig bedst – under hensyntagen til kollegerne og kunderne.

Afdelingsdirektør i MS Fællesservice, Erhverv, Lene Harders Pedersen
Tlf.: 27 90 06 12

HR-konsulent, Michael Hedemann
Tlf.: 61 94 06 90

Søg stillingen her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

12. maj 2023

Middelfart Sparekasse søger ODD-medarbejdere

Læste du overskriften og tænkte “hvad pokker er en ODD-medarbejder”, så læs endelig videre. For du kan sagtens være lige den, Middelfart Sparekasse søger.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Læste du overskriften og tænkte “hvad pokker er en ODD-medarbejder”, så læs endelig videre. For du kan sagtens være lige den, vi søger, selv om ODD ikke ringer nogen klokker hos dig.

ODD står for Ongoing Due Dilligence, og det er af de mange begreber, som fylder i maskinrummet i et pengeinstitut, uden at kunderne kender ret meget til det. ODD er en central del af vores arbejde med at overholde hvidvasklovgivningen, for det handler om kontinuerligt at sikre, at vi har de rette og nødvendige oplysninger om vores kunder – lige fra legitimation til viden om, hvad de forventer at bruge deres konti i Middelfart Sparekasse til.

Med snart 100.000 kunder er det en stor opgave, og vi er derfor i gang med at opbygge et ODD-team, som får til opgave at hjælpe vores rådgivere med at indhente de nødvendige oplysninger fra vores kunder.

Kendskab til finanssektoren eller hvidvasklovgivningen er ikke en forudsætning – det skal vi nok hjælpe dig med. Det vigtigste er, at du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt, da jobbet indebærer meget kontakt til vores kunder.

Du kan have et sabbatår eller holde pause fra studierne. Du kan også arbejde i finanssektoren i dag og have lyst til et nyt job, hvor der veksles mellem kundekontakt og opdatering af oplysninger i vores systemer.

Uanset hvad din baggrund er, så er det vigtigt, at du er moden og robust. Du skal med ro og myndighed kunne håndtere både mundtlige og skriftlige dialoger, hvor personen i den anden ende kan opleve det som et irritationsmoment, at du beder om en række oplysninger.

Jobbet i hovedtræk:

  • Fuld tid med tiltrædelse 1. september 2023
  • Du bliver en del af AML-afdelingen i hovedsædet i Middelfart
  • Mulighed for hjemmearbejde – i en del af arbejdstiden – efter oplæring
  • Et fokuseret job, hvor opgaven er at udføre ODD på vores kunder. Du skal altså kunne trives med rutineopgaver
  • Du bliver en del af et mindre team i AML-afdelingen, som har fokus på denne opgave. Der er derfor mulighed for faglig sparring med kolleger med samme opgaver.

Du bliver også en del af en af landets bedste arbejdspladser – faktisk den mest attraktive arbejdsplads i finanssektoren, når man spørger medarbejderne i sektoren. Det er en position, vi vil bevare, så vi har løbende fokus på både personlig og faglig udvikling.

Hvis du har lyst til at blive en del af Middelfart Sparekasse, så kan du søge stillingen her. Ansøgningsfristen er 20. juni 2023, men søg gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder kandidater til samtale.

Michael L. Hedemann
E-mail: mhe@midspar.dk 
Tlf.: 27 90 05 36

Marianne Hedelund
Tlf.: 61 94 06 58

Søg stillingen ved at sende dit CV og din ansøgning her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

28. april 2023

Middelfart Sparekasse søger finanselever til september 2023

ANNONCØRBETALT INDHOLD Det er mennesker, der gør forskellen – vil du være med til at gøre en forskel? Lige nu søger Middelfart Sparekasse finanselever til efteråret 2023. Hvis det er noget for dig, så tag et kig på deres stillingsopslag herunder: Som finanselev bliver du klædt på til en spændende fremtid i en sektor, der […]

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Det er mennesker, der gør forskellen – vil du være med til at gøre en forskel? Lige nu søger Middelfart Sparekasse finanselever til efteråret 2023. Hvis det er noget for dig, så tag et kig på deres stillingsopslag herunder:

Som finanselev bliver du klædt på til en spændende fremtid i en sektor, der også fremover vil være en helt central spiller i forhold til bæredygtighedsdagsordenen.

Samtidig bliver du en del af en virksomhed, som i 170 år har ageret fra et bæredygtigt udgangspunkt. Det gælder både i forhold, hvordan vi behandler vores kunder og vores kolleger, og ikke mindst hvordan vi agerer ansvarligt i samfundet omkring os.

Som finanselev i Middelfart Sparekasse giver vi dig
  • et nøje planlagt uddannelsesforløb, som giver dig en stærk faglig ballast
  • kolleger, der altid står klar til at hjælpe dig på vej
  • ledere og mentorer, som følger dig tæt
  • løbende opfølgning og feedback på dit forløb.

Vi har tillid til, at du allerede fra starten kan agere efter vores leveregel ”Til fælles bedste”. Levereglen betyder blandt andet, at vi klarer tingene i fællesskab; her er ingen personlige salgsmål. Du kan også se frem til stor frihed og et stort ansvar. Vi ser dig på lige fod med vores 380 øvrige kolleger og ikke som eleven, der skal sidde med de kedelige opgaver. Til gengæld er vores forventninger til dig også store, men ikke urealistiske.

Selv om du efter to års elevuddannelse kan kalde dig rådgiver, så er du ikke færdiguddannet. Vi tror på livslang læring, og efter din elevuddannelse laver vi sammen med dig en plan for din videre udvikling.

Der kan være mange indgange til at blive elev hos os. Noget af det vigtigste er nysgerrighed og lysten til at arbejde med mennesker. Og så er det en stor fordel, at du har en god portion erfaring fra arbejdsmarkedet, gerne med service eller direkte kundekontakt. Flair for tal og gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt, er også en fordel.

Derudover skal du have en adgangsgivende uddannelse som STX, HHX el.lign.

Send os din ansøgning

Har du spørgsmål til forløbet som finanselev, så ring til HR-konsulent Michael Hedemann på tlf. 61 94 06 00. Vi vil gerne have dit CV og en kortfattet ansøgning, hvor du beskriver, hvordan DU vil være med til at gøre en forskel.

Ansøgningsfrist er 1. juni, men send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende.

HR-konsulent
Michael Hedemann
Tlf.: 61 94 06 00

Ansøg online her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

24. marts 2023

Spar Nord Lillebælt søger privatrådgiver

Har du lyst til at arbejde i Danmarks femtestørste bank, der bygger på en unik forretningsmodel, der tager afsæt i en stærk, lokal tilstedeværelse og handlekraft? Så læs videre her. Spar Nord er nemlig hele områdets bank. Det betyder, at vi engagerer os i det lokalsamfund, vi er en del af. Og når det går […]

Spar Nord Lillebælt søger privatrådgiver

Har du lyst til at arbejde i Danmarks femtestørste bank, der bygger på en unik forretningsmodel, der tager afsæt i en stærk, lokal tilstedeværelse og handlekraft? Så læs videre her. Spar Nord er nemlig hele områdets bank. Det betyder, at vi engagerer os i det lokalsamfund, vi er en del af. Og når det går godt i området, giver vi igen til forenings- og kulturlivet via lokale sponsorater og donationer fra Spar Nord Fonden. Det, synes vi, giver god mening.

I Spar Nord Lillebælt er vi 17 kolleger, som sammen skaber glade kunder og et godt arbejdsmiljø. Vi oplever løbende tilgang af nye kunder og er nu klar til at udvide med endnu en rådgiver. Du får ansvaret for en portefølje der sammensættes efter dine kompetencer og ønsker. Du vil sammen med resten af afdelingen stå for opsøgende arbejde imod nye kunder og den daglige drift.

Vi ligger i et attraktivt område i Snohøj – en betydelig del af Fredericia og Middelfart, som oplever vækst og tilflytning. Vores naturlige markedsområde dækker Fredericia og Middelfart kommuner. Vi søger en fagligt stærk kollega, som har stor lyst til at påvirke og udvikle afdelingen, i forhold til både kunder og kolleger.

Vi tilbyder:

  • En stor og alsidig kundeportefølje med mange muligheder, bl.a. pension og bolig
  • En større afdeling med både erhverv, private-banking og privat samlet
  • Opbakning fra vores dygtige ass. rådgiver
  • En spændende og varieret hverdag med store frihedsgrader og ansvar
  • Fokus på hele mennesket, bla. i form af massage og frugt samt frokostordning

Spar Nord Banks nye strategi: ”En engageret bank” der sætter retningen for måden vi arbejder på, måden vi møder vores kunder på, og måden vi er sammen som kolleger på. Vi står overfor en ny strategiperiode, og glæder os til at få en ny kollega med på rejsen.

Om dig:

Du vil gerne være en del af en stor afdeling med gode udviklingsmuligheder. Hertil ønsker vi af dig som vores nye kollega, at du:

  • Kan kommunikere med alle mennesker og møder både kunder og kolleger i øjenhøjde
  • Har en proaktiv tilgang til rådgivning og salg – også i forhold til nye kunder
  • Er holdspiller og konkurrencemenneske, der går efter at vinde til gavn for hele banken
  • Er uddannet og erfaren rådgiver med styr på din bankfaglighed og dine certificeringer
  • Arbejder selvstændigt og er i stand til at bevare overblikket, også når det brænder på
  • Har glimt i øjet og smittende humør
  • Kendskab til BEC er en fordel, men ikke et krav

Vi tilbyder gode muligheder for faglig og personlig udvikling i jobbet, som for os er altafgørende i en hverdag hvor du bliver en del af et vinderhold sammen med dygtige og engagerede kollegaer.

Vigtigst er, at du har erfaring og at kompetencerne i orden. Hos os arbejder vi ud fra værdierne Kompetent, Ambitiøs, Nærværende & Ordentlig. Hvis du mener at have potentialet til at komme med på førsteholdet i Lillebælt, så ansøg via linket nedenfor. Vi modtager kun ansøgninger via vores rekrutteringssystem af hensyn til GDPR.

Ansøgningsfristen er den 15. april 2023, og alle henvendelser behandles naturligvis fortroligt.

Du er velkommen til at kontakte os hvis du vil høre mere om jobbet. Tag fat i afdelingsdirektør Tommy Kirkedal Laursen, mobil 25 27 01 48

Vi glæder os til at høre fra dig.

Afdelingsdirektør Tommy Kirkedal Laursen tlf.: 25 27 01 48

Søg stillingen her.

Bødkervej 3

7000 Fredericia

FIND SPAR NORD PÅ FACEBOOK