Skip to main content
15. december 2022

Ovethi søger en administrativ koordinator

Til deres hovedkvarter i Gelsted søger Ovethi en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator – til en funktion, der varetager en lang række opgaver på tværs af afdelinger og organisationen generelt, og som derfor udfylder en nøgleposition i virksomheden. Arbejdsopgaverne strækker sig fra traditionelle sekretær- og administrationsopgaver til diverse koordinering. De vigtigste kendetegn ved dig […]

Ovethi søger udekørende dækmontør til alsidigt arbejde

Til deres hovedkvarter i Gelsted søger Ovethi en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator – til en funktion, der varetager en lang række opgaver på tværs af afdelinger og organisationen generelt, og som derfor udfylder en nøgleposition i virksomheden.

Arbejdsopgaverne strækker sig fra traditionelle sekretær- og administrationsopgaver til diverse koordinering. De vigtigste kendetegn ved dig er, at du arbejder struktureret og er dynamisk, og at du har gå-på-mod samt trives med en travl og ofte uforudsigelig hverdag.

Du kommer bl.a. til at varetage følgende opgaver:

  • Diverse sekretæropgaver i centraladministrationen, fx referater, kontakt med jobportaler, interne infomails osv.
  • Vedligeholde interne dokumenter og platforme som fx vores personalehåndbog, telefontavler, intranet osv.
  • Sekretærfunktion for sikkerhedsudvalget og ifm. bestyrelsesmøder
  • Back-office for salgsteamet: tilbudsskabeloner, arkivering og korrespondance
  • Rekvirere, strukturere og arkivere materiale fra leverandører og formidle dette internt og til vores forhandlere
  • Koordinering af marketingopgaver med ekstern partner, fx nyhedsbreve, sociale medier, pressemeddelelser m.v.
  • Opdatere prislister m.v. på web 
  • Koordinering vedr. sponsorater
  • Koordinering af messer, events og åbent hus-arrangementer 
  • Dække op, gøre klar og rydde af ved møder
  • Kursuskoordinering for medarbejdere

Om dig:

  • Du har sandsynligvis solid erfaring som fx sekretær, blæksprutte eller en anden form for administrativ medarbejder i en mellemstor virksomhed
  • Du arbejder struktureret og sætter en ære i at have styr på detaljerne
  • Du yder god service med et smil – både over for kolleger, kunder, leverandører og forhandlere
  • Du er aktiv, dynamisk og har gå-på-mod – og kommer med gode idéer, når noget kan gøres bedre
  • Du er ikke bange for at sætte dig ind i nye emner, it-systemer og processer, og du har teknisk flair
  • Du er godt hjemme i brugen af ERP-systemer og er superbruger af Office-pakken
  • Du taler og skriver et godt og diplomatisk dansk og kan støtte tilblivelsen af officielle dokumenter, breve m.m.
  • Du kan begå dig på tysk og engelsk i skrift og tale

Stillingsbetegnelse: Administrativ koordinator. Stillingen refererer til COO Lars Schmidt
Omfang: Fuldtidsstilling
Tiltrædelse: 1/1-23, men vi venter gerne på den rette kandidat
Ansøgning: Send din ansøgning og dit CV til COO Lars Schmidt på las@ovethi.dk. Spørgsmål til stillingen ligeledes til Lars Schmidt på las@ovethi.dk eller telefon 63 46 54 21
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.
Arbejdssted: A/S Ovethi, Odensevej 35, 5591 Gelsted

De glæder sig til at høre fra dig!

Lars Schmidt på las@ovethi.dk eller 63 46 54 21

Send din ansøgning og dit CV til Lars Schmidt på las@ovethi.dk

Odensevej 35, 5591 Gelsted

FIND OVETHI A/S PÅ FACEBOOK

3. november 2022

Ovethi søger administrativ koordinator

Ovethi søger en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator til sekretær- og administrationsopgaver. Du kan søge jobbet her.

Ovethi søger udekørende dækmontør til alsidigt arbejde

Til vores hovedkvarter i Gelsted søger vi en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator – en funktion, der varetager en lang række opgaver på tværs af afdelinger og organisationen generelt, og som derfor udfylder en nøgleposition i virksomheden.

Arbejdsopgaverne strækker sig fra traditionelle sekretær- og administrationsopgaver til diverse koordinering. De vigtigste kendetegn ved dig er, at du arbejder struktureret og er dynamisk, og at du har gå-på-mod samt trives med en travl og ofte uforudsigelig hverdag.

Du kommer bl.a. til at varetage følgende opgaver:

  • Diverse sekretæropgaver i centraladministrationen, fx referater, kontakt med jobportaler, interne infomails osv.
  • Vedligeholde interne dokumenter og platforme som fx vores personalehåndbog, telefontavler, intranet osv.
  • Sekretærfunktion for sikkerhedsudvalget og ifm. bestyrelsesmøder
  • Back-office for salgsteamet: tilbudsskabeloner, arkivering og korrespondance
  • Rekvirere, strukturere og arkivere materiale fra leverandører og formidle dette internt og til vores forhandlere
  • Koordinering af marketingopgaver med ekstern partner, fx nyhedsbreve, sociale medier, pressemeddelelser m.v.
  • Opdatere prislister m.v. på web 
  • Koordinering vedr. sponsorater
  • Koordinering af messer, events og åbent hus-arrangementer 
  • Dække op, gøre klar og rydde af ved møder
  • Kursuskoordinering for medarbejdere

Om dig:

  • Du har sandsynligvis solid erfaring som fx sekretær, blæksprutte eller en anden form for administrativ medarbejder i en mellemstor virksomhed
  • Du arbejder struktureret og sætter en ære i at have styr på detaljerne
  • Du yder god service med et smil – både over for kolleger, kunder, leverandører og forhandlere
  • Du er aktiv, dynamisk og har gå-på-mod – og kommer med gode idéer, når noget kan gøres bedre
  • Du er ikke bange for at sætte dig ind i nye emner, it-systemer og processer, og du har teknisk flair
  • Du er godt hjemme i brugen af ERP-systemer og er superbruger af Office-pakken
  • Du taler og skriver et godt og diplomatisk dansk og kan støtte tilblivelsen af officielle dokumenter, breve m.m.
  • Du kan begå dig på tysk og engelsk i skrift og tale

Stillingsbetegnelse: Administrativ koordinator. Stillingen refererer til COO Lars Schmidt
Omfang: Fuldtidsstilling
Tiltrædelse: 1/1-23, men vi venter gerne på den rette kandidat
Ansøgning: Send din ansøgning og dit CV til COO Lars Schmidt på las@ovethi.dk. Spørgsmål til stillingen ligeledes til Lars Schmidt på las@ovethi.dk eller telefon 63 46 54 21
Ansøgningsfrist: 20. november 2022 – men gerne før, da vi inviterer egnede kandidater til samtale løbende.
Arbejdssted: A/S Ovethi, Odensevej 35, 5591 Gelsted

Lars Schmidt på

mail: las@ovethi.dk

tlf. 63 46 54 21

Send en ansøgning og dit CV til

Lars Schmidt på las@ovethi.dk 

Odensevej 35

5591 Gelsted

FIND OVETHI PÅ FACEBOOK