Skip to main content
25. januar 2024

danbolig Middelfart søger en sagsbehandler-trainee

danbolig Middelfart søger en sagsbehandlertrainee, der ønsker at blive del af en fantastisk organisation med seks danbolig forretninger på Fyn. Lyder det som en god mulighed for dig? Så læs stillingsopslaget herunder.

danbolig Middelfart søger en Finansbachelor-praktikant

Du skal være topmotiveret for at arbejde med sagsbehandlingen i en handel samt øvrige kontoropgaver i en ejendomsmæglervirksomhed. Over tid vil der også være mulighed for at køre fremvisninger og kreditvurderinger.

danbolig Middelfart er et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team – hos os er god kemi og en glad stemning nogle af vores nøgleord.

Vi forestiller os, at vores kommende sagsbehandlertrainee er uddannet finansøkonom eller har tilsvarende uddannelse, men det er ikke afgørende for os, da vi leder efter den rigtige person.

Som vores nye kollega vil du bl.a. få følgende opgaver:
  • Sagsbehandling
  • Kundebetjening i forretning og pr. telefon
  • Daglige kontoropgaver for at bistå resten af teamet
  • Markedsføring
  • Udstilling i butikken
Vi forventer, at du:        
  • er klar på at udvikle dig…
  • har den rigtige indstilling og er fyldt med gå-på-mod
  • kan lide udfordringer
  • kan arbejde selvstændigt
  • har en god ordenssans og er struktureret
  • er serviceminded og kan skabe et godt og trygt forhold til vores kunder og dine kollegaer
  • er velformuleret i skrift og tale
  • er fortrolig med brug af PC på brugerniveau
Vi tilbyder:
  • En spændende hverdag, hvor der er struktur og styr på alt
  • Faglig og personlig udvikling med spændende arbejdsopgaver
  • En spændende og velfungerende arbejdsplads med masser af godt humør
  • En seriøs ejendomsmæglerkæde med stærke samarbejdspartnere
  • God støtte fra dygtige og engagerede kollegaer

Hvis du er interesseret, så send din ansøgning til adam.arildsen@danbolig.dk

Ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

C. C. Clean søger en rengøringsmedarbejder i Middelfart

Er du ferm med en fjerkost og elsker du blanke overflader? Så søg stillingen som rengøringsmedarbejder hos CC Clean.

Det drejer sig om en deltidsstilling på otte timer om ugen. Arbejdstiden er fordelt på fire timer sidst på dagen om tirsdagen og fire timer i weekenden.  

C.C. Clean klarer alle typer rengøringsopgaver fra opfriskning af det private hjem til erhvervsrengøring.
Du kan læse mere om C. C. Clean her. 

Kontakt C.C. Cleans indehaver Lotte på telefon 40 19 14 11 ved interesse.

18. januar 2024

Kvickly Middelfart søger en salgsleder til vinafdelingen

Har du en stor viden om vin, og passer lederrollen dig godt? Så søg stillingen som salgsleder til vinafdelingen i Kvickly Middelfart.

Kvickly Middelfart

Grib chancen hos Danmarks største detailhandelsvirksomhed og få en unik mulighed for at:

  • Bruge din viden inden for vin
  • Prøve kræfter med ledelse og få mulighed for at udvikle dig gennem Coops talent- og ledelsesprogrammer
  • Præge og udvikle vin, spiritus & vand i samarbejde med butikkens ledelse
  • Indgå i varehusets salgsledergruppe
Kvickly Middelfart

Du bliver en del af en butik med 140 medarbejdere. Kvickly i Middelfart er en travl butik med en vin omæstning på 8.000.000 ca. og 175.000 solgte flasker vin. Vi er en del af Middelfart Brugsforening, som består af SuperBrugsen i Strib, samt Coop365 i Brenderup, Skærbæk og Gelsted samt FDB Møbler i Strib.

Med Kvicklys stærke lokale forankring er din kontakt med kunderne vigtig. Som salgsleder bruger du tid på at tale med kunderne for at kende deres behov og skabe en god relation. Du har her gode muligheder for at præge sortimentet i din afdeling og skabe gode resultater. Du vil blive ansvarlig for en meget vigtig del af vores butik, og vores særkende. 

Din hverdag som salgsleder

Der er først og fremmest din opgave, at:

  •  Sørge for, at der altid er en høj standard i din afdeling og altid levere en salgsklar butik
  • Sikre drift og økonomi i jeres afdeling
  • Udvikle afdelingen og præge sortimentet
  • Sælge varer, varer, varer!
  • Gør det simpelt
  • Udvikle vores online del på vores vin univers
Vi forventer, at du:
  • Er synlig i butikken
  • Har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
  • Er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
  • Går forrest og tager ansvar
  • Arbejder rationelt og har ordenssans
  • Yder den BEDSTE kundeservice
  • Erfaring fra dagligvarebranchen
  • Du er minimum uddannet som salgsassistent eller har tilsvarende erfaring fra lignende stilling
  • Det er en fordel, hvis du har kendskab til brugen af driftsopfølgningsværktøjer
  • Du har god forståelse for tal og regnskaber

Som person er du en udpræget teamplayer, der kan gå forrest for at sikre den bedste service til vores kunder. Samtidig du god til planlægning og formår at igangsætte de rette initiativer for butikken. Slutteligt går du forrest og viser engagement, som afspejler sig i medarbejdernes motivation.

Praktisk

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte: Varehuschef, Rasmus B. Christensen på tlf. 53 57 35 18

Send din ansøgning senest den 28. Januar 2024.

Vi behandler ansøgninger løbende.

Middelfart Sparekasse søger en marketingkonsulent

Vil du være med til at fastholde Middelfart Sparekasses image gennem events, sponsorater, kampagner og en række andre aktiviteter, så søg stillingen som deres nye marketingkonsulent. Læs stillingsopslaget herunder.

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

Middelfart Sparekasse er gennem flere år kåret som pengeinstituttet med det bedste image. I marketing og forretningsudvikling understøtter vi arbejdet med at sikre et godt image gennem events, sponsorater, kampagner og en række andre aktiviteter.

Hvis du vil være med til at fastholde vores position, så har vi en plads til i vores afdeling i hovedsædet i Middelfart. Her bliver du den 10. kollega i afdelingen, der fungerer som Sparekassens eget in-house reklamebureau. 

For at komme i betragtning til jobbet skal du først og fremmest have erfaring med marketingarbejde. Vi afvikler mange arrangementer i årets løb, og du skal kunne tænke et arrangement igennem fra a til z. Lige fra idéen over digital markedsføring, nyheder og håndtering af tilmeldinger til den praktiske afvikling af arrangementet. Derudover venter der mange andre marketing-opgaver – afhængig af dine erfaringer og interesser.

Din hverdag:

Du kan glæde dig til et job, hvor vi sjældent keder os. Det skyldes det gode selskab i afdelingen og blandt de øvrige ca. 125 kolleger hovedsædet. Det skyldes også, at vi handler hurtigt og sjældent lader en god idé gå til spilde

Du kan også forvente et tæt samspil med kollegerne i vores 15 afdelinger, ikke mindst de lokale afdelingsdirektører. En del af dit job bliver at sparre med dem om lokale aktiviteter og føre aktiviteterne fra idé til virkelighed

Aften- og weekendarbejde vil forekomme, da du også får til opgave at være med til at afvikle nogle af vores events og arrangementer

I afdelingen har vi hver især defineret vores primære arbejdsområder, men vi er ikke større end, at vi giver en hånd med, hvor der er behov for det. Det betyder, at du med udgangspunkt i din baggrund og erfaringer selv kan få indflydelse på, hvilke opgaver der lander på dit bord.

Det kan vi tilbyde dig:

Middelfart Sparekasse har gennem mange år været blandt landets bedste arbejdspladser. Det vil vi fortsat være, så du kan se frem til en arbejdsplads med fokus på både personlig og faglig udvikling. Du møder også en arbejdsplads, der har tillid til dig. Det betyder, at du får en høj grad af frihed til at planlægge dine arbejdsopgaver, som det passer dig bedst, ligesom hjemmearbejde også er en mulighed.

Hvis du har fået lyst til et spændende job på en særdeles god arbejdsplads, så kan du søge stillingen her. Sidste frist er 4. februar, men søg gerne hurtigst muligt, da vi løbende indkalder kandidater til samtale. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør for marketing og forretningsudvikling Kristian Gren telefon 27 90 05 11 eller HR-konsulent Michael Hedemann på 61940600.