Skip to main content
21. oktober 2025

Middelfart Kommune søger kollega til vandforsyningsområdet

Har du lyst til at være en del af målsætningen om, at være blandt de mest progressive kommuner i arbejdet med grundvandsbeskyttelse? Så er det måske dig Middelfart Kommune søger. Læs deres jobopslag her.

Af: Andreas Hjort | Foto:

Har du lyst til at være en del af vores målsætning om, at være blandt de mest progressive kommuner i arbejdet med grundvandsbeskyttelse?

I grundvandsteamet arbejder vi dagligt med meget forskelligartede opgaver på drikkevandsområdet i tæt samarbejde med vores dygtige kollegaer i Industri, Miljø og Forsyning (miljøgruppen). Arbejdet består blandt andet i tilsyn efter vandforsyningsloven og tæt kontakt til vandværkerne omkring forsyningssikkerhed, vandsamarbejde, grundvandsbeskyttelse. Vi søger en ny kollega, som kender til disse opgaver og har lyst til at indgå i gruppen med en stærk faglig profil og som har lyst til at være med til at udvikle området.

Middelfart kommune har en ambitiøs målsætning om at være en attraktiv kommune at bo i med en klima- og miljøvenlig udvikling. Det kræver et tæt samarbejde mellem faglighederne. Vi arbejder hele tiden på at få gode kræfter fra de forskellige fagområder i spil således at sagerne belyses så godt som muligt.

Om opgaverne:

Du vil komme til at arbejde med sagsbehandling indenfor vandforsyningsloven med faglig viden og sparring. Dine arbejdsopgaver vil f.eks. være:

  • Myndigheds(sam)arbejdet med de almene vandforsyninger f.eks. tilladelser, kontrolprogrammer, godkendelse af takster og tilsyn
  • Påbud om sprøjtefri drift i BNBO
  • Udarbejdelse og fornyelser af vandindvindingstilladelser – både for erhvervsindvindinger og vandværker – samt miljøvurderinger
  • Koordinering af sløjfning af brandhaner, sløjfning af ubenyttede boringer og brønde, indberetning af vandmængder og pejlinger
  • Bidrag og sparring om grundvandssænkninger og terrænnært grundvand
  • Bidrag og sparring om hydrogeologiske vurderinger eksempelvis i forbindelse med jordforureningssager, spildevandstilladelser, jordvarme og lokalplaner.
  • Besvarelse af henvendelser fra borgere, rådgivere og samarbejdspartnere.
Om dig:
  • Du har en relevant uddannelse, som fx ingeniør, Cand. Scient. e.l.
  • Du har en god forståelse af kompleksiteten af kommunernes opgaver under vandforsyningsloven og miljøbeskyttelsesloven, og gerne erfaring med opgaverne fra en tidligere stilling.
  • Du har erfaring med udarbejdelse af indvindingstilladelser eller lyst til at lære det.
  • Du har respekt for det politiske lag i organisationen og god forståelse for arbejdet i en politisk styret organisation.
  • Du er helhedsorienteret, udviklingsorienteret og ser muligheder fremfor begrænsninger.
  • Du har kørekort
Hvem er vi?

Søger du stillingen, kan du blive en del af en faglig kompetent miljøgruppe i en kommune med store ambitioner indenfor Klima, Natur og Miljø.

Middelfart Kommune er kendetegnet ved en flad struktur, hvor der ikke er langt fra tanke til handling, og du vil komme til at arbejde i en organisation med stor indflydelse og selvstændige opgaver.

Klima, – Natur- og Miljøafdelingen består af ca. 40 engagerede kolleger fordelt på faggrupperne: Industri, Forsyning, Natur, Landbrug og Klima. Vi ser os selv som positive og kompetente og med en høj faglig profil. Vi har en uformel omgangstone og lægger vægt på trivsel, gensidig respekt, engagement, faglig sparring og samarbejde.

Afdelingen arbejder i storrumskontor, men med inddelinger, så der både er mulighed for sparring og fordybelse.

Yderligere information: Leder for miljøområdet Lise Harvig tlf. 21 66 73 57 eller geolog Rikke Kirk Andersen på tlf. 24 60 83 26.

Ansøgningsfrist den 17. november 2025. Samtaler vil blive afholdt fredag d. 24. november.

Forventet ansættelsesstart vil være den 15. januar 2026.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og forhandling.

Ansøg venligst via online ansøgning på Middelfart Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at kvitteringen kan havne i din ”spam/uønsket post”.

Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads, med et sundt arbejdsmiljø og mulighed for personlig og faglig udvikling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på www.middelfart.dk/job.

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på telefon 22 40 00 49 eller på mail: annemarie.klausen@middelfart.dk og hør, hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie.

Arbejdssted:

Natur- og miljøafdelingen

Tiltrædelse:

15. januar 2026 eller snarest muligt.

Kontakt:

Leder for miljøområdet Lise Harvig 21 66 73 57

Geolog Rikke Kirk Andersen 24 60 83 26

Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!

Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk

Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk

25. september 2025

Tømrer- og Snedkerfirma Kolster A/S søger Tømrerlærlinge

Vil du være tømrer? Og leder du efter en læreplads, hvor du kommer til at arbejde med en masse forskelligt inden for faget? Så er det måske dig, Kolster søger. Læs deres jobopslag her.

Af: Andreas Hjort | Foto:

Vil du være tømrer? Og leder du efter en læreplads, hvor du kommer til at arbejde med en masse forskelligt inden for faget, fra stort til småt? Hvor du og din uddannelse bliver taget seriøst? Hvor der er et godt arbejdsmiljø? Og hvor der er styr på tingene?

Vi ansætter hvert år i april/maj 2-3 nye lærlinge, med opstart efter sommerferien eller i januar året efter. Og der er rift om pladserne!

Nok fordi Tømrer- og snedkerfirma Kolster A/S er stor nok til, at vi håndterer både store projekter og små opgaver, så vores lærlinge kommer hele vejen rundt i tømrerfaget.

Og vi er små nok til, at alle vores omkring 45 medarbejdere kender hinanden og føler sig som en del af et team.

Styr på tingene

I tidens løb har vi uddannet knap 50 lærlinge – og vi har selv beholdt adskillige af dem. Fordi de er dygtige!

Derfor har vi også styr på det med at have lærlinge; lige fra papirarbejdet, selve oplæringen og til at tage hånd om vores lærlinge. Fordi vi tager både jer og jeres uddannelse seriøst.

  • Vi har løbende omkring 10 lærlinge på forskellige stadier af uddannelsen. Vi sørger for, at I får et fællesskab og har det godt sammen. Og at I også er en del af resten af vores team af flinke og dygtige folk. Lige fra kontorpersonalet til værkstedsfolk, tømrersvende og de to ejere.
  • Vi sætter en ære i, at vores lærlinge skal oplæres i alle de faglige ting. Men også for eksempel i at fungere i et team og i at yde en god kundeservice.
  • Vi har medarbejdere i alle aldre og lægger vægt på godt samarbejde på tværs. Og så er vi kendt for, at vi har det godt med hinanden. Vi har også flere sociale arrangementer året rundt, så vi kender hinanden rigtigt godt.
  • Vi har både opgaver for private, for erhvervsvirksomheder og for det offentlige, så hos os får du mulighed for at komme hele vejen rundt i tømrerfaget. Og vi er små nok til, at alle vores omkring 45 medarbejdere kender hinanden og føler sig som en del af et team.
Vil du med på holdet

Så skal du:

  • Have bestået eller være i gang med grundforløbet
  • Være mødestabil, engageret og klar til at lære
  • Være en holdspiller, der ikke er bange for at give en hånd med, hvor der er brug for det
  • Have kørekort (B) eller være indstillet på at tage det
Ansøgning

Send en skriftlig ansøgning, med relevante bilag, til info@kolster.dk.

Ansøgningsfristen er den 25. april – men vent ikke for længe! Vi får løbende uopfordrede ansøgninger.

22. september 2025

Severin søger kok

Vil du være med til at levere mindeværdige madoplevelser? Så er det måske dig, Severin kursus- og konferencecenter søger. Læs jobopslaget her.

Af: Andreas Hjort | Foto:

Hos Severin i Middelfart søger vi en dygtig ny kollega, der vil være med til at levere mindeværdige madoplevelser til vores gæster på kursus- og konferencecenteret.

Vi forventer, at:
  • Du er faguddannet har kreativ sans og interesserer dig for at lave retter med gode råvarer.
  • Du er proaktiv, teamplayer, engageret og har en positiv udstråling.
  • Du er omstillingsparat og samarbejdsvillig.
  • Du kan bevare overblikket og det gode humør – også når tempoet er højt.
  • Du har altid gæsten for øje i alt, hvad du gør.
Hvad kan du forvente af os?

Severin er et professionelt kursus- og konferencecenter i Trekantområdet.

Vi skaber ægte og mindeværdige oplevelser for vores gæster med fokus på mad, atmosfære, inspirerende miljø og den unikke Severinske ånd.

Vores kerneværdier er personlighed og professionalisme, med fokus på ansvarlighed.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende fuldtidsstilling i et engageret og inkluderende arbejdsmiljø, hvor kollegaskab og samarbejde er i centrum. Vi støtter hinanden, deler viden og skaber en hverdag præget af respekt, humor og fælles engagement.

Du vil indgå et vagt-rul med dagvagter hver anden uge. Du vil få fri hver anden weekend samt fri i påsken, jul og nytår, efterårsferien og vinterferien.

Hvis du er interesseret i at høre mere, kan du kontakte Tina Møhring Madsen, F&B Chef på mail tmm@severinkursuscenter.dk.

Ansøgning med CV sendes på mail til F&B chef Tina Møhring Madsen. Skriv ”Ansøgning kok” i emnefeltet på din mail til tmm@severinkursuscenter.dk.

Send din ansøgning i dag – der holdes samtaler løbende.

11. august 2025

danbolig søger en sagsbehandler

Har du erfaring med sagsbehandling i forbindelse med salg af fast ejendom, og søger du nye udfordringer i en professionel og dynamisk hverdag? Så er det måske dig, danbolig leder efter. Læs deres jobopslag her.

Af: Andreas Hjort | Foto:

danbolig Odense & Middelfart søger en dygtig, struktureret og engageret sagsbehandler.

Vi har en klar mission om, at vi skal være stolte af at gå på arbejde. Det betyder, at vi hver dag gør os umage – både over for hinanden og vores kunder. Som en del af Odenses mest sælgende mæglerorganisation og den hurtigt voksende Middelfart afdeling, bliver du en del af et kvalitetsbevidst og resultatorienteret team, hvor fællesskab og faglighed går hånd i hånd.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:
  • Sagsbehandling i forbindelse med før- og eftersalg
  • Møder både kollegaer og kunder med et smil og et løsningsorienteret mindset
Vi tilbyder:
  • En spændende og alsidig hverdag i et stærkt fagligt miljø
  • Udarbejdelse af skøder og refusionsopgørelser
  • Kommunikation med kunder – både i butikken og telefonisk
  • Administrative opgaver i forbindelse med bolighandler
Vi forventer, at du:
  • Arbejder struktureret og selvstændigt, men samtidig er en stærk holdspiller
  • Trives i en travl hverdag og formår at bevare overblikket, når tempoet er højt
Gode kollegaer og en social arbejdsplads med fokus på trivsel
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling
  • En del af et større samarbejde på tværs af 6 danbolig-afdelinger under samme ejerkreds
Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning og CV til Adam Arildsen på adam.arildsen@danbolig.dk

Vi indkalder til samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette.

Vi glæder os til at høre fra dig!

29. juli 2025

Lengua-Global søger en dygtig engelskunderviser til Fredericia

Sprogfirmaet Lengua-Global søger en kompetent og engageret underviser i engelsk til undervisning af en medarbejder hos en spændende virksomhed i Fredericia. Er det dig? Læs jobopslaget her.

Af: Andreas Hjort | Foto:

Er du passioneret omkring det engelske sprog og kultur? Har du lyst til at gøre en forskel for en meget motiveret kursist? Så er det måske dig, Lengua-Global leder efter. Dage-og tidspunkter for undervisning aftales med kursisten.

Om stillingen:

Det drejer sig om en medarbejder, som ønsker undervisning face2face på sin arbejdsplads i Fredericia. Undervisningsdage og tidspunkter aftales direkte med kursisten, men vil ligge mellem kl. 9-15.

Vi forventer, at du:
  • har lidt erfaring med undervisning af voksne
  • har relevant uddannelsesbaggrund
  • er født eller opvokset i et engelsktalende land
  • kan undervise i engelsk sprog og kultur på alle niveauer A1-C2
  • har fleksibilitet til at tilpasse undervisningen efter kursisternes behov
  • har evne til at motivere og engagere kursisterne
  • at du kan starte i uge 33/34 2025. Andet kan aftales
  • har gode kommunikationsevner og en professionel attitude
Vi tilbyder:
  • en spændende og udfordrende stilling i en spændende virksomhed
  • gode kollegaer og støttende ledelse
  • mulighed for flere spændende opgaver face2face og online, hvis du er den rette underviser
  • fleksibel arbejdstid i samarbejde med kursisterne
  • konkurrencedygtig løn

Vi behandler ansøgninger løbende, og stillingsopslaget fjernes fra Jobnet, så snart vi har fundet den rigtige underviser. Så skynd dig at sende din ansøgning med CV til: info@sprog-kursus.dk. Vi glæder os til at høre fra dig snart.

Lidt om os:

Vi er et privat sprogfirma, etableret i 2003, som har specialiseret sig i at tilbyde sprogkurser til virksomheder, kommuner, foreninger og private. Med vores 14 forskellige sprogkurser tilbyder vi både face2face og online undervisning, enten som enelektioner eller lukkede firmahold. Alle vores sprogkurser skræddersys i tæt samarbejde mellem kursister og undervisere, så vi kan sikre, at undervisningen altid er af høj kvalitet og fleksibilitet, der passer til den enkelte kursistens behov.

Du kan læse mere om os her! www.lengua-global.dk