Skip to main content
28. april 2023

Middelfart Sparekasse søger finanselever til september 2023

ANNONCØRBETALT INDHOLD Det er mennesker, der gør forskellen – vil du være med til at gøre en forskel? Lige nu søger Middelfart Sparekasse finanselever til efteråret 2023. Hvis det er noget for dig, så tag et kig på deres stillingsopslag herunder: Som finanselev bliver du klædt på til en spændende fremtid i en sektor, der […]

Middelfart Sparekasse søger Kommunikationskonsulent

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Det er mennesker, der gør forskellen – vil du være med til at gøre en forskel? Lige nu søger Middelfart Sparekasse finanselever til efteråret 2023. Hvis det er noget for dig, så tag et kig på deres stillingsopslag herunder:

Som finanselev bliver du klædt på til en spændende fremtid i en sektor, der også fremover vil være en helt central spiller i forhold til bæredygtighedsdagsordenen.

Samtidig bliver du en del af en virksomhed, som i 170 år har ageret fra et bæredygtigt udgangspunkt. Det gælder både i forhold, hvordan vi behandler vores kunder og vores kolleger, og ikke mindst hvordan vi agerer ansvarligt i samfundet omkring os.

Som finanselev i Middelfart Sparekasse giver vi dig
  • et nøje planlagt uddannelsesforløb, som giver dig en stærk faglig ballast
  • kolleger, der altid står klar til at hjælpe dig på vej
  • ledere og mentorer, som følger dig tæt
  • løbende opfølgning og feedback på dit forløb.

Vi har tillid til, at du allerede fra starten kan agere efter vores leveregel ”Til fælles bedste”. Levereglen betyder blandt andet, at vi klarer tingene i fællesskab; her er ingen personlige salgsmål. Du kan også se frem til stor frihed og et stort ansvar. Vi ser dig på lige fod med vores 380 øvrige kolleger og ikke som eleven, der skal sidde med de kedelige opgaver. Til gengæld er vores forventninger til dig også store, men ikke urealistiske.

Selv om du efter to års elevuddannelse kan kalde dig rådgiver, så er du ikke færdiguddannet. Vi tror på livslang læring, og efter din elevuddannelse laver vi sammen med dig en plan for din videre udvikling.

Der kan være mange indgange til at blive elev hos os. Noget af det vigtigste er nysgerrighed og lysten til at arbejde med mennesker. Og så er det en stor fordel, at du har en god portion erfaring fra arbejdsmarkedet, gerne med service eller direkte kundekontakt. Flair for tal og gode kommunikationsevner, både mundtligt og skriftligt, er også en fordel.

Derudover skal du have en adgangsgivende uddannelse som STX, HHX el.lign.

Send os din ansøgning

Har du spørgsmål til forløbet som finanselev, så ring til HR-konsulent Michael Hedemann på tlf. 61 94 06 00. Vi vil gerne have dit CV og en kortfattet ansøgning, hvor du beskriver, hvordan DU vil være med til at gøre en forskel.

Ansøgningsfrist er 1. juni, men send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende.

HR-konsulent
Michael Hedemann
Tlf.: 61 94 06 00

Ansøg online her

Havnegade 21
5500 Middelfart

FIND MIDDELFART SPAREKASSE PÅ FACEBOOK

13. april 2023

AUTOFYN søger Arbejdende Værkfører

ANNONCØRBETALT INDHOLD Møder du kunderne med et stort smil både morgen og aften? Sætter du en ære i det perfekte resultat hver gang? Går du altid den ekstra meter for at yde en ekstra ordinær service for kunderne? Så er det måske dig, vi søger. Måske kunne du godt tænke dig at prøve kræfter med […]

AUTOFYN søger lager/reservedelsansvarlig

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Møder du kunderne med et stort smil både morgen og aften? Sætter du en ære i det perfekte resultat hver gang? Går du altid den ekstra meter for at yde en ekstra ordinær service for kunderne? Så er det måske dig, vi søger.

Måske kunne du godt tænke dig at prøve kræfter med værkfører-rollen uden helt at slippe dit tekniske og praktiske virke på værkstedet? Så er denne nye stilling helt sikkert noget for dig, da du i stillingen vil skulle kunne begå dig som både mekaniker/tekniker og værkførerassistent.

Trives du med mange opgaver, der skal løses i løbet af dagen, og har du overskud til at yde den kundeservice i indskrivningen, der kendetegner AUTOFYN? Er du uddannet personvognsmekanikker og/eller tekniker i autobranchen? Så er det præcis dig, vi søger til jobbet som den ny arbejdende værkfører hos AUTOFYN. Du vil hos os få gode kolleger, hvor der er plads til kammeratskab og fælles aktiviteter, og du bliver en del af en arbejdsplads med velordnede forhold.

Arbejdsopgaverne inkluderer blandt andet:
  • Indskrivning og kundemodtagelse
  • Modtagelse og udlevering af kundebiler
  • Daglig fakturering af værkstedregninger
  • Indrapportering af reklamationer
  • Være en aktiv arbejdende del af det eksisterende mekanikerteam
Dine kvalifikationer:
  • Uddannet mekaniker eller tekniker med minimum 5 års erfaring
  • Har flair for IT og et solid kendskab til branchen
  • Arbejder selvstændigt og effektivt
  • Betjener altid vores kunder professionelt og venligt
  • Du trives i et travlt arbejdsmiljø
Vi tilbyder dig:
  • En spændende og varieret hverdag blandt dygtige og gode kollegaer
  • Faglig og personlig udvikling
  • Frihed under ansvar
  • Et uformelt arbejdsmiljø med ordnede forhold
  • Pension og løn efter kvalifikationer
Ansøgningsprocess:

Fortæl os om dig selv i en kort ansøgning og send den til os sammen med billede og CV – Vi screener indkomne ansøgninger og kalder ind til samtale løbende.

Ansøgninger modtages via mail til bl@autofyn.dk, hvor du skriver Arbejdende værkfører i emnefeltet.

Er du den rigtige person, tilbyder vi et spændende og udfordrende job med gode uddannelses- og karrieremuligheder. Gode lønforhold efter kvalifikationer og arbejdsindsats.

 Mail: bl@autofyn.dk

Tlf.: 64414230 – spørg efter Benjamin Linkjær

Send dit CV og en kort ansøgning til bl@autofyn.dk og skriv “Arbejdende værkfører” i emnefeltet

Mandal Allé 13
5500 Middelfart

FIND AUTOFYN PÅ FACEBOOK

28. februar 2023

AUTOFYN ApS søger en ny hovedbogholder

Er du bogholder med gåpåmod, godt humør, og har du en bred erfaring? Kan du sikre, at opgaverne løses med præcision og til tiden? Så se her!

AUTOFYN søger lager/reservedelsansvarlig

ANNONCØRBETALT INDHOLD

Hos AUTOFYN har deres nuværende bogholder valgt at gå selvstændig, og derfor søger de nu hendes afløser. Hun er der heldigvis lidt endnu og vil hjælpe dig godt på plads i hendes stol. Læs deres stillingsopslag herunder:

Er du bogholder med gåpåmod, godt humør, og har du en bred erfaring? Kan du sikre, at opgaverne løses med præcision og til tiden, samtidig med at du sikrer fremdrift i dine opgaver, er proaktiv og trives med at finde og træffe selvstændige beslutninger? Så har vi jobbet til dig hos AUTOFYN – Aut. forhandler og mærkeværksted for Peugeot og Citroen samt fra foråret 2023 også Jeep, Fiat og Fiat Professionel.

Som bogholder hos AUTOFYN bliver du en del af et stærkt team, der sætter det at give kunderne en god og tryg oplevelse øverst på listen.

Lidt om det nye job:

  • Som den nye bogholder hos AUTOFYN vil du i denne fuldtidsstilling få opgaver inden for kategorierne:
  • Debitorstyring, afstemning og opfølgning på betalinger samt rykkerprocedurer
  • Kreditorstyring herunder fakturabogføring, betalinger og afstemninger
  • Lønbehandling til timelønnede og funktionærer inkl. opfølgning på timeregistrering, bogføring, afstemning af løn samt administration af lønrefusioner og feriepenge
  • Momsindberetninger, momssandsynliggørelse og afstemning heraf
  • Månedsafslutning – inklusiv afstemning af status – samt årsafslutning i samarbejde med revisor
  • Diverse regnskabsmæssige opgaver som f.eks. indberetning til Danmarks Statistik, kontraktopfølgninger, udarbejdelse af arbejdsgangsbeskrivelser og generelt sikring af, at vores bogholderi er ajourført og lever op til gældende lovgivning
  • Udarbejdelse af månedlig afdelingsopdelt resultat samt budget
  • Bank og kontaktsalgsafstemninger

Hvem er du?

Hos os vil du få en meget tillidsfyldt og selvstændig rolle. Der er mulighed for opgaver inden for hele bogholderpaletten, og for at trives er det vigtigt, at du har erfaring med ovenstående opgaver. Det er vigtigt, at du er omstillingsparat i en til tider hektisk og travl hverdag. Vi forestiller os, at du har min. 5 års bred erfaring fra lignende job. Vi påregner selvfølgelig oplæring i vores systemer, men det er vigtigt, at du hurtigt kan arbejde selvstændigt.

Hvad tilbyder vi?

Du får en udfordrende stilling i et moderne bilhus med mulighed for personlig udvikling og frihed under ansvar. Derudove bliver du en del af en virksomhed, hvor du selv kan være med til at forme hverdagen, og en virksomhed i sund vækst tæt på motorvejen med gode produkter og et solidt kundegrundlag. Vi tilbyder sundhedssikring, pension og løn efter kvalifikationer, og der vil være masser af afvekslende opgaver, som kræver høj arbejdsmoral og evnen til at arbejde og tænke hurtigt og selvstændigt.

Vi glæder os til at byde vores nye bogholder velkommen på Mandal Allé 13 i Middelfart.

Ansøgningsproces:

Fortæl om dig selv i en kort ansøgning og send den til os sammen med billede og CV – Vi screener indkommende ansøgninger og kalder løbende ind til samtale.

Ansøgninger og forespørgsler modtages via mail til MC@AUTOFYN.dk – angiv “Bogholder” i emnefeltet.

Er du den rigtige person, tilbyder vi et spændende og udfordrende job øverst i økonomistolen hos AUTOFYN med reference direkte til indehaveren.

MC@AUTOFYN.dk

Send dit CV og en kort ansøgning til MC@AUTOFYN.dk

Mandal Allé 11-13
5500 Middelfart

FIND AUTOFYN PÅ FACEBOOK

30. november 2022

Futurum er på udkig efter en økonomichef

Vil du, eller kender du nogle, der vil varetage det overordnede ansvar for økonomien i Futurum, der bygger på samarbejde, passion, ordentlighed og digitalisering? Så er næste skridt i din karriere måske stillingen som Hands-on økonomichef i Futurum. Du vil træde ind i en ansvarsfuld rolle med rig mulighed for at udvikle forretningsgange og processer. […]

Futurum søger en ejendomsadministrator

Vil du, eller kender du nogle, der vil varetage det overordnede ansvar for økonomien i Futurum, der bygger på samarbejde, passion, ordentlighed og digitalisering? Så er næste skridt i din karriere måske stillingen som Hands-on økonomichef i Futurum.

Du vil træde ind i en ansvarsfuld rolle med rig mulighed for at udvikle forretningsgange og processer. Du bliver som en del af ledelsen deres økonomiske schweizerkniv, hvilket betyder, at du skal kunne håndtere alle de økonomiopgaver, som følger med i en virksomhed med selskaber indenfor ejendomsbranchen.

Det er et udfordrende job til dig, som kan lide kombinationen af at arbejde med bogholderi, regnskaber, digitalisering, afrapportering og proces-optimering. Du har en naturlig nysgerrig tankegang, der forstår og udvikler på ERP-systemer.

Hold øje, stillingen kommer snart i opslag.

Skulle du have spørgsmål, så kontakt endelig HR Business Partner, Tina Skov Mortensen 40194705, tsm@futurum.dk eller CEO, Klaus Hansen 20122124, kh@futurum.dk

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Foto: Futurum

HR Business Partner: Tina Skov Mortensen 40194705, tsm@futurum.dk
eller CEO: Klaus Hansen 20122124, kh@futurum.dk

Nordensvej 2
7000 Fredericia

FIND FUTURUM BOLIGUDLEJNING PÅ FACEBOOK

12. oktober 2022

Lillebælt Sport og Kultur søger bogholder/økonomi assistent

Lillebælt Sport og Kultur i Middelfart søger en dygtig medarbejder med erfaring til vores økonomi- og bogholderiafdeling på 25 timer pr. uge.

Lillebælt Sport og Kultur

Lillebælt Sport og Kultur i Middelfart søger en dygtig medarbejder med erfaring til deres økonomi- og bogholderiafdeling på 25 timer pr. uge.

Efter grundig introduktion til deres forretningsområder og forskellige systemer såsom eksempelvis Uniconta og Halbooking (GlobusData), vil du bl.a. skulle løse følgende arbejdsopgaver:

  • Løbende bogføring af indkomne fakturaer i forskellige afdelinger
  • Ugentlig bogføring af omsætning
  • Løbende afstemninger af bl.a. e-indkomst, Halbooking, skattekonto og moms
  • Årsafslutning og klargøring til revision
  • Løbende opdatering af vejledninger
  • Ad hoc opgaver samt kundebetjening

Opgaverne løses i samarbejde med de øvrige medarbejdere i administrationen.

Om dig:

  • Du har erfaring med bogføring, regnskab og økonomi.
  • Du er god til tal og har flair for IT systemer
  • Du er struktureret og detaljeorienteret

Dine personlige egenskaber

Du er en pålidelig og imødekommende person, der møder kunder med et smil. Du er ansvarsbevidst og arbejder motiveret og selvstændigt. Samtidigt er du en holdspiller, der gerne giver en hånd med for at hjælpe dine kolleger.

Om Lillebælt Sport og Kultur

Lillebælt Sport og Kultur består af: Lillebæltshallerne, Strib Fritids- og Aktivitetscenter, Strib Svømmehal samt Strib & Middelfart Motionscenter. Vi er også tilknyttet LSOK ApS, der bl.a. tæller bowlingcenter og cafeer.

De tilbyder arbejde i en alsidig og dynamisk organisation, hvor der er lavt til loftet. De ser gerne, at du er der på faste dage hver uge, men de er fleksible, så du kan tilpasse dine arbejdstider.

Arbejdssted: Lillebæltshallerne, Færøvej 74-76, 5500 Middelfart

Ansøgning

Send en motiveret ansøgning og dit CV snarest muligt til deres controller, Hans Christian Pristed, på mail HCP@LSOK.DK. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Hans Christian på mobil 28 97 08 91.

De ansætter så snart, de har fundet den rette kandidat.

Hans Christian Pristed på tlf.

28 97 08 91

Send mail til Hans Christian

Pristed: HCP@LSOK.DK

Færøvej 74-76

5500 Middelfart

FIND LILLEBÆLT SPORT OG KULTUR PÅ FACEBOOK