Skip to main content
15. december 2022

Ovethi søger en administrativ koordinator

Til deres hovedkvarter i Gelsted søger Ovethi en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator – til en funktion, der varetager en lang række opgaver på tværs af afdelinger og organisationen generelt, og som derfor udfylder en nøgleposition i virksomheden. Arbejdsopgaverne strækker sig fra traditionelle sekretær- og administrationsopgaver til diverse koordinering. De vigtigste kendetegn ved dig […]

Ovethi søger udekørende dækmontør til alsidigt arbejde

Til deres hovedkvarter i Gelsted søger Ovethi en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator – til en funktion, der varetager en lang række opgaver på tværs af afdelinger og organisationen generelt, og som derfor udfylder en nøgleposition i virksomheden.

Arbejdsopgaverne strækker sig fra traditionelle sekretær- og administrationsopgaver til diverse koordinering. De vigtigste kendetegn ved dig er, at du arbejder struktureret og er dynamisk, og at du har gå-på-mod samt trives med en travl og ofte uforudsigelig hverdag.

Du kommer bl.a. til at varetage følgende opgaver:

  • Diverse sekretæropgaver i centraladministrationen, fx referater, kontakt med jobportaler, interne infomails osv.
  • Vedligeholde interne dokumenter og platforme som fx vores personalehåndbog, telefontavler, intranet osv.
  • Sekretærfunktion for sikkerhedsudvalget og ifm. bestyrelsesmøder
  • Back-office for salgsteamet: tilbudsskabeloner, arkivering og korrespondance
  • Rekvirere, strukturere og arkivere materiale fra leverandører og formidle dette internt og til vores forhandlere
  • Koordinering af marketingopgaver med ekstern partner, fx nyhedsbreve, sociale medier, pressemeddelelser m.v.
  • Opdatere prislister m.v. på web 
  • Koordinering vedr. sponsorater
  • Koordinering af messer, events og åbent hus-arrangementer 
  • Dække op, gøre klar og rydde af ved møder
  • Kursuskoordinering for medarbejdere

Om dig:

  • Du har sandsynligvis solid erfaring som fx sekretær, blæksprutte eller en anden form for administrativ medarbejder i en mellemstor virksomhed
  • Du arbejder struktureret og sætter en ære i at have styr på detaljerne
  • Du yder god service med et smil – både over for kolleger, kunder, leverandører og forhandlere
  • Du er aktiv, dynamisk og har gå-på-mod – og kommer med gode idéer, når noget kan gøres bedre
  • Du er ikke bange for at sætte dig ind i nye emner, it-systemer og processer, og du har teknisk flair
  • Du er godt hjemme i brugen af ERP-systemer og er superbruger af Office-pakken
  • Du taler og skriver et godt og diplomatisk dansk og kan støtte tilblivelsen af officielle dokumenter, breve m.m.
  • Du kan begå dig på tysk og engelsk i skrift og tale

Stillingsbetegnelse: Administrativ koordinator. Stillingen refererer til COO Lars Schmidt
Omfang: Fuldtidsstilling
Tiltrædelse: 1/1-23, men vi venter gerne på den rette kandidat
Ansøgning: Send din ansøgning og dit CV til COO Lars Schmidt på las@ovethi.dk. Spørgsmål til stillingen ligeledes til Lars Schmidt på las@ovethi.dk eller telefon 63 46 54 21
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt.
Arbejdssted: A/S Ovethi, Odensevej 35, 5591 Gelsted

De glæder sig til at høre fra dig!

Lars Schmidt på las@ovethi.dk eller 63 46 54 21

Send din ansøgning og dit CV til Lars Schmidt på las@ovethi.dk

Odensevej 35, 5591 Gelsted

FIND OVETHI A/S PÅ FACEBOOK

1. september 2022

Autoforum Middelfart søger mekaniker

De har travlt på værkstedet hos Autoforum Middelfart, og derfor søger den nye værkstedschef Benjamin Lindkær og hans nye værkstedsteam endnu en frisk teamplayer til deres hold. De ligger stor vægt på en stærk holdånd, gensidig respekt og smil i hverdagen og ønsker at blive det bedste værkstedsteam i området med fokus på at yde […]

Autoforum Middelfart søger mekaniker

De har travlt på værkstedet hos Autoforum Middelfart, og derfor søger den nye værkstedschef Benjamin Lindkær og hans nye værkstedsteam endnu en frisk teamplayer til deres hold.

De ligger stor vægt på en stærk holdånd, gensidig respekt og smil i hverdagen og ønsker at blive det bedste værkstedsteam i området med fokus på at yde kunderne den bedste og mest kompetente service.

Ønskede kvalifikationer:
– Du er uddannet mekaniker
– Mærkeerfaring fra Peugeot eller Citroen er en fordel, men ikke et krav
– Du har en god teknisk forståelse
– Engageret og fleksibel
– Faglig stolthed, høj arbejdsmoral og ordenssans
– Du har fokus på effektivitet og kundetilfredshed
– Du har et B-kørekort.

Via tlf. på 64 41 42 30

Send mail til bl@autoforum-middelfart.dk

Mandal Allé 13
5500 Middelfart