Skip to main content
7. november 2022

Bolighuset Werenberg søger receptionist

Trænger du til luftforandring og nye udfordringer? Så er det måske dig Bolighuset Werenberg står og mangler som deres nye receptionist.

Bolighuset Werenberg søger møbelsælger

Bolighuset Werenberg søger en frisk, serviceminded og imødekommende medarbejder til at hjælpe i vores reception.

Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at smide en ansøgning i vores retning.

Kunne du tænke dig…

… at være en del af en dynamisk arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø? Så er det måske dig, vi står og mangler. Trives du i en hverdag med stor kundekontakt og alsidige arbejdsopgaver? Kan du beskrive dig selv som imødekommende, serviceminded og kollegial, så er jobbet som receptionist hos os helt sikkert noget for dig.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Byde kunderne velkommen og give det gode førstehåndsindtryk.
  • Ekspedere kunder.
  • Rådgive særligt i lamper og interiør.
  • Besvare opkald og viderestille til rette kollega.
  • Yde telefonisk kundeservice for både butik og webshop.
  • Udpakning, opsætning og trimning af varer.

Om dig:

Vi håber, du er smilende, hjælpsom og kan tale med de fleste. Du skal have teknisk forståelse, hurtigt kunne danne dig et godt overblik og have ordenssans. Det er en fordel, hvis du trives i et summende og travlt miljø.

Hvis du ikke allerede kender os, kan du lære os lidt bedre at kende her.

Bolighuset Werenberg er en familievirksomhed gennem flere generationer. I dag har vi et 11.000 kvm2 stort showroom og en velbesøgt webshop. Du vil træde ind i et team på 55 passionerede kollegaer i alle andre, hvor holdånden er værdsat.

Om dit nærmeste team:

Du bliver del af et mindre team, hvor I sammen er de første kunderne møder. Dine arbejdstider vil følge butikkens åbningstider, som er:

Mandag: lukket
Tirsdag – torsdag: kl. 9.00 – 17.30
Fredag: kl. 9.00 – 18.00
Lørdag: kl. 10.00 – 15.00

Samt 12 søndage i vinterhalvåret.

Ansøgning:

Hvis du gerne vil være en del af et stærkt hold og en arbejdsplads i stor udvikling, skal du hurtigst muligt sende din motiverede ansøgning, dit CV og evt. relevante bilag til Lone Werenberg på mail lone@werenberg.dk

Vi afholder samtaler løbende.

Send en ansøgning og

dit CV til Lone Werenberg 

på mail lone@werenberg.dk 

Kirkevej 15

5464 Brenderup

FIND BOLIGHUSET WERENBERG PÅ FACEBOOK

3. november 2022

Ovethi søger administrativ koordinator

Ovethi søger en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator til sekretær- og administrationsopgaver. Du kan søge jobbet her.

Ovethi søger udekørende dækmontør til alsidigt arbejde

Til vores hovedkvarter i Gelsted søger vi en alsidig, solid og struktureret administrativ koordinator – en funktion, der varetager en lang række opgaver på tværs af afdelinger og organisationen generelt, og som derfor udfylder en nøgleposition i virksomheden.

Arbejdsopgaverne strækker sig fra traditionelle sekretær- og administrationsopgaver til diverse koordinering. De vigtigste kendetegn ved dig er, at du arbejder struktureret og er dynamisk, og at du har gå-på-mod samt trives med en travl og ofte uforudsigelig hverdag.

Du kommer bl.a. til at varetage følgende opgaver:

  • Diverse sekretæropgaver i centraladministrationen, fx referater, kontakt med jobportaler, interne infomails osv.
  • Vedligeholde interne dokumenter og platforme som fx vores personalehåndbog, telefontavler, intranet osv.
  • Sekretærfunktion for sikkerhedsudvalget og ifm. bestyrelsesmøder
  • Back-office for salgsteamet: tilbudsskabeloner, arkivering og korrespondance
  • Rekvirere, strukturere og arkivere materiale fra leverandører og formidle dette internt og til vores forhandlere
  • Koordinering af marketingopgaver med ekstern partner, fx nyhedsbreve, sociale medier, pressemeddelelser m.v.
  • Opdatere prislister m.v. på web 
  • Koordinering vedr. sponsorater
  • Koordinering af messer, events og åbent hus-arrangementer 
  • Dække op, gøre klar og rydde af ved møder
  • Kursuskoordinering for medarbejdere

Om dig:

  • Du har sandsynligvis solid erfaring som fx sekretær, blæksprutte eller en anden form for administrativ medarbejder i en mellemstor virksomhed
  • Du arbejder struktureret og sætter en ære i at have styr på detaljerne
  • Du yder god service med et smil – både over for kolleger, kunder, leverandører og forhandlere
  • Du er aktiv, dynamisk og har gå-på-mod – og kommer med gode idéer, når noget kan gøres bedre
  • Du er ikke bange for at sætte dig ind i nye emner, it-systemer og processer, og du har teknisk flair
  • Du er godt hjemme i brugen af ERP-systemer og er superbruger af Office-pakken
  • Du taler og skriver et godt og diplomatisk dansk og kan støtte tilblivelsen af officielle dokumenter, breve m.m.
  • Du kan begå dig på tysk og engelsk i skrift og tale

Stillingsbetegnelse: Administrativ koordinator. Stillingen refererer til COO Lars Schmidt
Omfang: Fuldtidsstilling
Tiltrædelse: 1/1-23, men vi venter gerne på den rette kandidat
Ansøgning: Send din ansøgning og dit CV til COO Lars Schmidt på las@ovethi.dk. Spørgsmål til stillingen ligeledes til Lars Schmidt på las@ovethi.dk eller telefon 63 46 54 21
Ansøgningsfrist: 20. november 2022 – men gerne før, da vi inviterer egnede kandidater til samtale løbende.
Arbejdssted: A/S Ovethi, Odensevej 35, 5591 Gelsted

Lars Schmidt på

mail: las@ovethi.dk

tlf. 63 46 54 21

Send en ansøgning og dit CV til

Lars Schmidt på las@ovethi.dk 

Odensevej 35

5591 Gelsted

FIND OVETHI PÅ FACEBOOK