Skip to main content
5. juli 2024

Skab overblik i den travle sommerperiode med BoB the Butlers tjenersystem

Lad BoB the Butler hjælpe jer igennem det øgede pres i sommerferien med deres smarte og mobile tjenersystem, der er lige til at have med i lommen.

Af: Nete Hjort Ploug | Foto: Unsplash

De danske byer summer allerede af sommerliv og feriestemning. Det er godt nyt for restaurationsbranchen, men det betyder også et øget pres for tjenere og kokke, der skal sørge for at alle gæster får den bedste service.

BoB the Butler kan hjælpe med at holde tempoet, når mange glade gæster besøger jeres restaurant eller café. De har nemlig udviklet et mobilt tjenersystem, hvor alle funktioner, I kan få brug for, er samlet. BoB the Butler er et mobilt alt-i-ét-kassesystem, som I kan have med jer i lommen. Med tjenersystemet slipper I for håndskrevne noter samt bestilling og betaling ved skranken, men kan servicere jeres kunder ude ved bordene.

Nogle af de nyttigste funktioner er:
  • Opret bestillinger ved bordene 
  • Vælg ingredienser og garniture 
  • Skab overblik over bestillinger 
  • Påmind om valg af tilberedning 
  • Håndtér bestillinger fra app 
  • Integreret betalingsterminal 
  • Find et ledigt bord hurtigt 
  • Split nemt regningen 

Opret nemt bestillinger digitalt og lad gæsterne betale direkte på terminalen. Systemet gør også kommunikationen mellem gulvet og køkkenet klar og tydelig, da køkkenet og baren får direkte besked om nye bestillinger. Det samme gør tjenerne, når bestillingerne er serveringsklare. Den digitale og mobile løsning sparer jer for at bruge unødvendig tid på ekspederinger, minimerer fejl i det brugervenlige system og skaber overblik. 

Læs meget mere om tjenersystemet på bobthebutler.dk og bliv klogere på, hvor nemt, I kan lette jeres arbejdsgang.

BoB the Butlers tjenerterminal